Wednesday, August 18, 2010

selamat berpuasa cik abang & cik akak manis !

rasanya belum terlambat lagi aku nak ucapkan selamat berpuasa buat seluruh umat ISLAM diserata dunia..
alhamdulillah..
tahun nih aku berpuasa di rumah nenek aku..
berdua sahaja ok..
yang lain busy so aku jelah yang teman nenek aku sahur + buka
dah seminggu kita berpuasa..
aku masih teguh lagi ngan puasa aku..
maybe akhir2 puasa nanty...
barulah terkucir sikit dalam puasa nih..
al-maklum sahajalah..
faham kan?
setakat nih aku masih belum berbuka dengan sayangku lagi..
masing2 busy..dia busy sangat2 dengan business automotive nya tuh..
aku plak?
aku busy dengan paperwork mak aku..
sementara aku di sini..baiklah aku sahaja yang tolong mak aku kan..
sape lagi yang boleh diharapkan melainkan aku sorang nih kan??
baru sekali aku buka puasa dengan family aku kat rumah..
yang lain semua kat kempas..
di sini,aku nak ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa..
jangan membazir di bulan yang mulia ini..
orang yang puasa nih,nafsu makan nya sikit..
orang yang tak puasa nih..
nafsu makan nya besar tau !
so,korang yang mana satu ye?

"SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN"
+
"SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN"

akhirnya..terlepas jugak hajat aku nak makan nasi kerabu :)

No comments:

Post a Comment