Wednesday, September 8, 2010

aku rindu kau zila ..al-fatihah

aku ngan zila
al-fatihah...



aku baru je beli baju nih..
seakan-akan petanda ada orang mahu pergi
meninggalkan ku :'(

mgkin skrg kita tgh sibuk iron baju raya..mgkin skrg kita sdg bergurau senda brsama saudara mara kita..mungkin skrg kita sdg sibuk menganyam ketupat..mungkin skrg kita sdg sibuk bicara tNtg juadah yang bakal disediakan di pagi raya..TAPI..pemergian rakan baik ku AINI AZILA ex-student SMT KLUANG 08/09 KA2 krn penyakit peparu berair telah merubah segalanya..zila aku rindu kau zila..semoga kau tenang di sana..al-fatihah..


zila..saat ku perlukan teman..kau hadir temani aku..kau sahabat yang paling baik zila..zila,ingat lagi tak pasal kita chat kat facebook..zila,tulah kali terakhir aku mcg dengan kau zila..zila,ingat lagi tak masa aku dekat asrama,kau selalu teman aku kan zila..kau penasihat aku...kita prep sama-sama..satu meja lagi kan..ingat lagi tak lepas koko...kita makan biskut sama-sama dekat ngan locker aku..walaupun kau budak KA..kau tak kesah datang ke dorm aku..aku tahu,kawa aku yang sorang tuh lagi menangis sekuat hati di atas pemergian kau zila..aku terkejut zila..saat umat islam mahu menyambut hari lebaran,kau pergi meninggalkan kitaorang semua..kau tak cakap kau sakit..kitaorang langsung tak tahu zila..patutlah lama tak nampak kau online sekarang..baru semalam dia  happy cakap ngan aku yang tahun nih dia nak sambut dengan wife dia..tup..tup..aku dengar kau dah meninggal dunia..


ya allah zila,masa aku nak pindah dari teknik kluang,kau ada bagi aku surat,kau suruh tampal gambar kita bersama supaya aku tak lupa kau bila dah pindah teknik perd,jb..aku tak lupa kan zila..ya allah..aku baru pulang beli baju raya warma putih bersama solehin..mak aku cakap,kenapa nak beli baju raya warna putih tahun nih,nak mati ke?tak sangka plak,baju putih aku beli tuh petanda kau akan pergi meninggalkan aku selamanya..aku tak kuat zila..aku tak kuat ..sumpah aku tak kuat..gigil badan aku zila..




 


 


semoga rohmu dicucuri rahmat..
al-fatihah
:'(


4 comments: