Wednesday, November 3, 2010

aku dah delete Facebook

untuk rakan-rakan taulan ku..buat masa nih aku tiada facebook...insya allah..bila dah tergerak hati nak ada facebook balik..aku akan buat ok...terima kasih yang sudi ambil berat pasal diri aku selama aku menjadi warga facebook..terima kasih semua..

mungkin aku akan rasa janggal bila tiada facebook..sana sini orang sebut,bercakap,berbual pasal facebook..tak apa lah..aku dah lama sangat dengan facebook..biarlah aku undur diri..facebook buat diri aku di fitnah segala bagai..tapii,aku terima segalanya..

kadang-kadang,ada orang yang suka sangat dengan kita..
kadang-kadang ada orang yang sayang sangat dengan kita..
kadang-kadang ada orang yang suka tikam kita dari belakang..
kadang-kadang ada orang yang tidak percayakan kita...
kadang-kadang ada orang yang anggap diri kita ni hina..
kadang-kadang ada orang anggap kita ni punca segala masalah..
kadang-kadang ada orang cakap kita ni tak sempurna..
kadang-kadang ada orang cakap kita nih macam bagus sangat..
kadang-kadang ada orang cakap dia benci sangat dengan kita..

tak apa lah..tuhan jadikan kita sebagai hambanya yang patut bersyukur dengan segala kurniaan yang Dia dah beri pada kita..Sebagai hambanya,kita tidak boleh menghina ciptaan tuhan..baik buruk kita sebenarnya datang pada hati kita,,tanya diri kita di mana kita berada sekarang..

mungkin pada masa tu kita berada di atas...
tapi,kini kita berada di bawah..
kita terima sahaja lah apa orang nak cakap pada kita..

kerana bagiku,tiada yang sempurna di sisinya itu..

No comments:

Post a Comment