Saturday, November 20, 2010

saya suka kalau awak bahagia :)

assalamualaikum semua..

aku suka sangat dan tumpang gembira kerana akhirnya kawan aku sorang nih mengecapi nikmat kebahagiaan yang telah lama dia cari..mungkin sudah terlalu lama mencari akhirnya dapat juga bertemu dengan seseorang yang elok budi pekertinya...

bukan kerana terlalu memilih,tetapi nak kan yang terbaik daripada kalangan yang terbaik..rupa paras ada,bukan jual mahal..tetapi berwaspada sebelum menyerahkan perasaan cinta dan sayang kepada seseorang..mungkin terlalu berhati-hati barangkali..

semoga bahagia dengan pilihan kamu ini ye?aku doakan hidup kita semua dirahmati oleh Allah..amin..

siapa kawanku yang aku maksudkan ini ye?dia seorang yang tinggi,rambut agak serabut,belajar dekat utara,bercita-cita hendak menjadi seorang akauntan..ini sahaja yang boleh aku terangkan :)

No comments:

Post a Comment