Tuesday, November 23, 2010

selamat menduduki SPM wahai adik-adik ku :)

hari nih dah start SPM..cepatnya masa berlalu kan..dulu masa aku SPM punya lah takut..tapi,bila masuk dewan peperiksaan tenangkan diri je..toleh kanan,toleh kiri..senyum dengan rakan masing-masing..

dulu,masa hari pertama SPM,punyalah tak terurus..banyak juga barang aku sumbat dalam beg sekolah..bukan apa,rumah dan sekolah aku tersangat jauh..lagipun,nak stay dekat sekolah dari pukul 7.00 pagi sampailah pukul 4.00 petang..takda masa nak balik rumah ke apa..

masa SPM,aku je perempuan yang dari kelas kejuruteraan mekanikal 1,kerana budak kelas aku seramai 33 orang,3 orang puteri dan 30 putera..budak-budak kelas aku terpaksa dibahagikan..memandangkan nama aku bermula dengan huruf 'H'..berada di kedudukan ke-6 dalam kelas..nama aku berada antara nama-nama putera kelas aku..sebab tuh aku sahaja puteri dari kejuruteraan mekanikal 1 yang ambil SPM dalam kelas tuh..lepas tuh bergabung dengan kelas mana tah..tak kenal..yang aku ingat..sebelah aku 'AKEN OMAR'..depan aku AZLAN,keliling aku chipmunks,farid yang lain tak ingat..sorry :)

normal lah senyum-senyum masa exam..hahaha..tuh belum aku senyum dekat pemeriksa lepas tuh suruh dia koyak kan kertas LK aku..hahaha..aku takda masa nak cabut satu persatu kertas aku..so,aku suruh pemeriksa untuk tanggalkan kertas Lukisan kejuruteraan aku pada ketika itu..hahaha..sorry :)

kepada sepupu ku yang ambil SPM pada tahun ini..buat yang terbaik ok! aku doakan adik-adik ku semua berjaya dalam SPM :)

sepupuku..shafiqa namanya..
do your best ok !
10A+ in SPM 2010

sepupuku suraya..good luck ok?
9A+ in SPM 2010

my dear
ain hazimah
semoga berjaya dalam SPM 2010 ye dik
love you


buat azri apam a.k.a arab dogol


yang baju hijau tuh azri apam adik kepada ejad apam bungkus*
semoga berjaya dalam spm ok?
lepas nih bebas nak ke mana sekalipun..
bebas nak buat apa sekalipun..
yang utama sekarang,SPM :)

buat adik-adik yang lain,semoga berjaya ok?buat sehabis baik..lepas nih boleh sambung belaja dekat mana-mana pun..all the best !!








No comments:

Post a Comment