Wednesday, November 10, 2010

Unstoppable Movie Trailer Official (HD) "Unstoppable memang best ! rugi kepada sesiapa yang tak tengok movie ni"


assalamualikum semua..

semalam aku keluar rumah dalam pukul 4pm terus ke angsana untuk beli buku teks untuk anak sedara si 'DIA' ini..memandangkan aku adalah bakal kakak sedara @ makdik..kenalah belikan..bukan susah mana pun nak cari buku tuh..lepas puas membeli belah ( padahal beli buku je ),aku terus call along aku..memandangkan dia dekat angsana jugak..aku apa lagi..turut serta lah ke sana sini..kawan along UMiey) ada..so, apa lagi..ayuh beronggeng..hahaha 

mula-mula sekali kitaorang pergi IT ROO CAFE.Cafe ini terletak di Jalam Dobi berhampiran dengan uptown JB..Cafe ini menawarkan sajian yang cukup enak ..western food dan pelbagai sajian lain antaranya nasi goreng ,mee hailam dan banyak lagi..Makanan yang paling wajib di order ialah chicken chop ! WAJIB ORDER ok..Terdapat dua gravy iaitu Mushroom dan black papper..Sila pilih mushroom ok..sangat sedap !!

lepas tuh kitaorang pergi Jusco Tebrau..ok,hari ini ramai sangat orang..tak tahu kenapa ..Rupa-rupanya ada pra-tonton filem ESTET ..pengarah mamat khalid dan pelakon filem ini turut ada pada malam itu..kitaorang tak tengok movie tuh sebab dah sold out..yang awal pun cuma cerita UNSTOPPABLE .

kitaorang dapat duduk kat depan sekali..betul-betul depan skrin..bayangkan lah tengkuk kitaorang masa tuh..macam nak patah je..tapi santai sebab kitaorang je duduk kat baris hadapan tuh..hahahha..

cerita ini memang best..bayangkan kereta api yang panjang bergerak tanpa pemandu di dalamnya..giler memang giler..aku rasa kalau filem nihh 3D lagi bagus..

aku bagi cerita ni 8/10..memang best..malas nak citer banyak..elok pergi tonton sendiri dan rasa seronoknya tengok cerita ini ok



lepas tuh hantar umiey balik..rumah aku ngan rumah dia tak lah jauh mana...berborak dengan emak dia adalah dalam 30 minit..berdiri ok! tanpa duduk..alah masa tuh dah lewat malam..segan nak masuk..hehe..sebenarnya,emak dia tuh cikgu aku masa kat sekolah menengah skudai dlu...emak dia ajar aku pendidikan seni..mak dia cikgu maths tapi masa tuh ajar maths and seni..dalam ramai-ramai pelajar,aku yang dia ingat..nama aku lain dari yang lain..belum ada pelajar yang nama macam aku kat sekolah masa tuh..hehe..apa-apa pun.thanks cikgu sudi berborak..lama sangat kan tak jumpa...hehehe..ada masa kitaorang datang..tapi kali nih cikgu kena sediakan makanan untuk kita ok! hahaha :)

No comments:

Post a Comment