Sunday, December 19, 2010

sabar menanti

assalamualaikum semua...

nih lah kawan sebilik aku :)

penat 1 hari aku tunggu kawan bilik ku nih...lama benar rasannya dia pergi...balik kluang berjumpa dengan family tersayang..sunyi ok !! walaupun baru je kenal..tapi,macam dah lama rasanya..ouh my dear,caca..hehe

weyh,lama ok aku tunggu ko ! aku tak rasmi kan lagi cadar katil ku yang baru ini..tunggu ko weyh..selama ko balik,aku bertumpang teduh di bilik tikah..hehe..makan pun dorang tapaukan saje...bontot aku berat weyh nak berjalan kalau takde hal penting...

kesian ko bas dari kluang ke seremban lambat ye?nampaknya,ko lewat masuk ke kamsis lah nih..penat weyh 1 hari aku berkemas...bilik kita cantik je tau..bersih,suci dan murni..hanya orang comel je boleh masuk bilik kita kan?hahahha...weyh cepatlah sampai...rindu nak borak ngan ko..rindu nak berbual ngan ko sebelum tydo..rindu nak dengar ko membebel..hehe..

No comments:

Post a Comment