Monday, December 13, 2010

yahoo...3 kelas dibatalkan !

ok,harini bangun agak lewat..hari ini terbangun dalam pukul 6.30 pagi..cepat-cepat ambil towel and barang-barang mandy semua...sampai je dalam toilet,terpaksa beratur..sebabnya,hari ini budak-budak perdagangan pun kelas pukul 8.00 pagi..sama macam budak mechanical lah..padahal aku je rasanya budak mecahnical dekat blok nih..yang lain semua budak perdagangan..hehe :)

ini bukan pakaian untuk ke kuliah ok..
harap maklum :)

dalam pukul 7.30 terus bergerak nak ke kuliah..sekali ketua kelas bagitahu kelas ENGINEERING MATHEMATICS dibatalkan..apalagi,semua marah lah,ada yang dah terpacak depan kelas..aku kira baik..sempat lagi mengelak..hahaha..apa lagi patah balik and terus ke bilik untuk mengemas apa yang patut..

tengah syok mengemas,tiba-tiba ketua kelas bagitahu 2 kelas lagi dibatalkan..masya allah..apa sudah jadi?heheh..malas nak ganti kelas kalau macam nih..kelas WORKSHOP TECHNOLOGY and kelas AUTOMOTIVE TECHNOLOGY dibatalkan jugak..so 1 kelas jelah aku hari nih..tuh pun pada pukul 3.15 pm sampai 5.15 pm..malam nih kena pergi pusat Islam..sembahyang berjemaah..

ok,kawan sebilik aku nih ada kelas sampai petang..aku duduk dalam bilik sorang-sorang sambil study computer application and siapkan engineering drawing..azam baru aku,tak nak menangguhkan sesuatu kerja..kalau assignment bertangguh je,nanty aku jugak yang susah..so,masa yang ada kita siapkan semuanya and study semuanya..nanty masa kuliah takdelah terkial-terkial..mulalah nak mengaru-garu kepala yang tidak berkutu babun tuh..hehehe..

buat keluargaku di JOHOR BAHRU,
angah rindu korang ok !

buat tersayang,
love you so much babah :)

No comments:

Post a Comment