Wednesday, January 19, 2011

aku bahagia sekarang..yang tidak berkenaan..sila angkat kaki and jalan ok !

aku bahagia sekarang..
bahagia dengan study aku..
bahagia dengan kawan-kawan aku..
bahagia dengan kasih sayang daripada keluargaku..
bahagia dengan kasih sayang daripada tunangku..
bahagia dengan orang disekeliling aku..

kepada yang cuba untuk menghancurkan kebahagiaan hidupku..
BEWARE OK !

kepada yang tidak habis-habis nak "DOWN" kan aku..
berubahlah wahai sahabat..
aku tidak berdendam ke atas mu..
aku tidak mengambil hati atas tindakan mu untuk "DOWN" kan aku..
tapi,beringatlah...
sampai bila kamu nak maki hamun..nak keluarkan kata-kata kesat ke atas junior mu yang ambil bidang ini?
berubahlah wahai sahabat..
aku tak kenal kamu..
tapi kenapa aku panggil kamu 'SAHABAT'??
kerana bagiku,kamu semua adalah sahabatku..

=)

No comments:

Post a Comment