Sunday, January 23, 2011

hanya kerana 'FACEBOOK' kami sering bertengkar+ bergaduh dan hampir berpisah !

assalamualaikum si cantik manis..akak-akak yang cantik gebu...abang-abang yang macho ( tapi jangan perasan macho sangat ok ) hahaha..

harinih cik erna agak busy melayan anak-anak ( ceh ada anak ke?) jangan salah sangka..cik erna belum berkahwin lagi ok dan belum mempunyai anak melainkan anak tekak sahaja ok...cik erna melayan kawan-kawan cik erna nih..bukan apa,cik erna cuma nak mengajar mereka subjek lukisan kejuruteraan dan mathematics engineering sahaja...kalau kita ada ilmu dan kita tahu serba sedikit eloklah di kongsi bersama orang lain agar kita lebih memahami apa yang kita ajar itu..


berbalik kepada tajuk entri kali ini..entahlah...mungkin bagus juga kalau FACEBOOK ditutup kan..banyak keburukan dan kebaikan facebook ini sendiri..sejak akhir-akhir ini cik erna asyik bergaduh manja sahaja dengan cik e'ein...hanya kerana facebook,kami bergaduh..ouhh tidakkkk....

entahlah..gaduh sebab apa mungkin korang paham sendiri kan..cemburu manja lah tuh kan..mood cik erna pun naik turun je sejak 2 minggu nih..entah lah..perubahan hormon barangkali?? hahaha =)

kadang-kadang,facebook nih menghayalkan kita...misal kata..cik erna nak belajar.."TIBA-TIBA" teronline lah pulak...bukan sekejap tau online nih..paling puas tatap facebook nih adalah dekat 2 jam..2 jam ok..apa yang dibelek pun tak tahu lah...banyak gosip nak korek-korek dekat facebook nih..hahahhaa...

apa-apa pun..buat masa nih..cik erna & cik e'ein sudah delete facebook...bila kitaorang akan on balik tak tahu lah..mungkin sementara ataupun selamanya..sebenarnya,gian nak ber "facebook" nih...tapi,buat masa nih,lupakan dulu lah =)

cik erna sanggup delete facebook asalkan kami bahagia =)

No comments:

Post a Comment