Sunday, January 2, 2011

ke dopan laie

assalamualaikum semua..

masih tidak terlambat lagi untuk aku ucapkan selamat tahun baru kepada semua..bubye 2010 ! hello 2011 ! Biarkan apa yang terjadi pada tahun 2010 kita simpankan ia sebagai kenangan yang terindah walaupun pada hakikatnya perit kita rasai..aku berharap agar pada tahun ini aku berjaya dalam study aku ini..biar apa pun orang nak mengata ke apa..aku tetap aku..kau tetap kau..

aku berharap juga keluarga sentiasa berada dalam keadaan yang sihat tubuh badan dan lebih murah rezeki pada tahun ini dan agar aku ditunjukkan jalan dan dibukakan hati untuk menjadi lebih baik dan terbaik dari sebelum ini..

aku berharap hubungan ku bersama tersayang kekal bahagia selamanya..insya allah,habis je study,kami akan berkahwin..mungkin lepas aku master ok sayang?hahaha..tunggulah ye..

aku berharap juga agar minatku dalam bidang engineering ini tidak terkubur..ingat apa yang berlaku pertama kali aku hendak menjejakkan kaki ke menara gading ! kena ingat semua tuh..aku akan buat yang terbaik demi masa depan aku !! aku tak kan toleh ke belakang lagi..dan aku tak kan gentar kepada sesiapa yang nak menjatuhkan aku..kerana aku adalah aku !!

tahun baru ini aku sambut dekat shah alam..rumah akak aku..meriah lah jugak sebab ini merupakan pertama kali aku menyambut tahun baru..dekat i-city plak tuh...best tau !!

count down bersama akak-akak aku dan sepupu yang havoc memang meriah lah ! lepas tuh assignment sentuh sikit-sikit plak tuh..macam mana nak buat kerja ..bila nak siapkan assignment je,akak aku ajak keluar..lepas sambut new year,kita orang makan dekat "william corner" ! MEMANG TERBAIKKK LAH ! aku balik rumah pukul 4 pagi masa tuh..ya allah penat sangat..balik rumah terus tumbang..dah lah penat naik train dari seremban - kl central - padang jawa  tak hilang lagi..

keesokannya pula aku bangun and siapkan assignment..lepas tuh malam tuh plak akak aku ajak pi makan dekat sunway pyramid plak...makan kfc yang dinner plate punya..tak habis ok ! badan aku nih tak kecik tak besar sangat..ayam seketul pun susah nak habiskan..last-last sekali kitaorang bungkus je..lepas tuh along ajak tengok wayang plak..wayang __________.melayan wayang smapai pukul 1 pagi..

lepas tuh balik rumah dalam pukul 2 pagi..keesokannya,aku bangun awal coz along nak hantar balik..aku bangun kol 6.30am,tapi akak aku boelh bangun dekat pukul 8am plak..apa lagi akak aku terus pecut lah kereta turbo dia tuh..hahahaha..laju ok !!

bertolak dari seksyen 7 pukul 8.20am..sampai poli PD pukul 9.15am..laju kan??hehe..akak aku nak cepat coz dia ada kerja dekat NSTP..tuh yang terkejar-kejar..apa-apa pun thanks lah long !! mula-mula nak naik train je,tapi dengar citer ada train tergelincir,so naik jelah kereta...

conclusions : aku dapat siapkan sikit je assignment..dekat bilik aku dapat siapkan semuanya..kalau aku tak ada assignment,baru aku balik shah alam ye long..duduk sana berjalan je..next time aku datang lagi..terima kasih semua !

No comments:

Post a Comment