Tuesday, May 31, 2011

saya terpaksa tarik diri dalam peraduan perodua eco-challenge

assalamualaikum smua..maaf lama tak updated blog...entah lah blog nih..rasa macam kena hack pun ada...nak nangs bila blog tak dapat nak on balik..huwaaa...

maafkan saya kawan-kawan..bukan ini yang saya pinta..bukan ini yang saya harapkan..bukan ini yang saya inginkan...maaf kerana saya terpaksa tarik diri daripada peraduan perodua eco-challenge...

saya tertekan..ye saya tertekan...last-last minute diminta untuk itu ini..maaf saya tak boleh ..

dengan orang tak cukup saya pening nak cari orang sedangkan saya tak ramai kawan dekat PD tuh..

maafkan saya...

"saya berharap agar apa yang korang usahakan selama ini dipermudahkan..ingat ! buat yang terbaik! ingat! yang terbaik untuk poli kita..penat siang malam berhempas pulas untuk semua ini kan..kami semua doakan kan agar semuanya berjaya..amin

No comments:

Post a Comment