Saturday, June 4, 2011

aku tak kuat lagi untuk semua ni !



sumpah aku tak kuat...sumpah aku tak mampu menanggung semua ini...
aku tak kuat..
tidak sekuat yang orang lain sangkakan !
aku lemah dengan semua ini..
betul kata orang,bila kita senang,orang berduyun-duyun datang tanyakan khabar kita semua..
bila kita susah tiada siapa yang tampil untuk tunjukkan muka mereka ..

aku buntu..buntu sangat-sangat..
tak tertanggung rasa ini sebenarnya..
penat makan hati sebenarnya!
penat mengalah sebenarnya..
penat menjaga hati orang lain..
TAPI,hati aku tidak siapa yang jaga?

entahlah...

mana pergi diriku sebelum ini?
yang kuat hadapi apa jua keadaan sekalipun?
kenapa lemah macam nih?
setiap orang ada jatuh bangun nya..

capai tanganku sebelum aku jatuh sepenuhnya..
genggam tanganku agar aku bertahan semula..

ahh jangan begitu lemah erna !
lupakan segalanya..

yeah lupakan segalanya!
aku aku akan lupakan segalanya !
selamanya !

No comments:

Post a Comment