Wednesday, June 15, 2011

terima kasih =)

terima kasih sayang teman saya makan teman saya itu ini dalam masa 2 hari ini...kalau tak kerana kerja awak di jb,tentu awak tak kan datang kan?haippp...ini semua untuk masa depan kita..saya patutnya berterima kasih dekat awak cik e'ein..terima kasih sangat-sangat atas perhatian yang awak berikan dekat saya..walaupun 2 hari tapi berbaloi tau saya tunggu awak..bukan selalu dapat jumpa walaupun time kita makan, Handphone awak tak berhenti bunyi..saya tak kesah sebab saya faham awak masih ada kerja kan..

biar sesibuk mana..biar sekaya macam mana awak sekalipun..biar susah macam mana awak sesekalipun..jangan sesekali lupa pada saya ok?saya habiskan diploma auto saya dulu lepas tuh saya tolong besarkan empayar perniagaan automotive kita ini ok?

tunggu saya ok?

                                                                                                                                          salam sayang,
                                                                                                                                           cik erna :)

No comments:

Post a Comment