Sunday, February 28, 2010

26 FEBRUARI 2010..saya mula bekerja!

huh..sangat busy woo..lama tak update blog kuh ini..wohaaaaa....teramat rindu sama ini blog..hehe..
pada 26 FEBRUARI 2010..aku mula bekerja sebagai store clerk di econsave..pada hari pertama..memang lah penat..yelah..banyak benda aku nak kena pelajari..biasalah..sebagai clerk..banyak keje nak kena buat..macam2 nak kena check..key in dalam pc n macam2 lagi..

hari pertama nih..best sangat2..dapat kawan2 baru...semuanya peramah..lagi2 kakak2 yang hot2 tuh..wei..I LOVE YOU ALL lah!!!!!sayang korang..thanks bagi tunjuk ajar kat aku ye..hehe..kak hidayati..kak zila..kak vini..huh..bergosip2 jer kitaorg..hehe...

huh..yang penat nya..aku berlari ke sana ke sini..yelah..ramai orang..kalo lambat..nnti orang marah..kang tak pasal2 bos marah plak nnty kang..aiyoo..malas nak dengar orang marah2 nih..fening2..hehe..hari nih aku rehat ngan kak zila n kak yati..baik sangat korang nih..thx ye kak...

aku balik kol 5 petang hari nih...

NOTA KERJA : thx ye warga store clerk and store boy..thx sangat2..=)

No comments:

Post a Comment