Sunday, February 28, 2010

27 FEBRUARU 2010..hari kedua aku kerja..=)

wohaaaaa..hari nih sangat penat wooo..yola...banyak barang nak kena return..kena punggah barang2 semua n letak kat kotak baru..banyak lori sampai hari nih...tak cukup tangan nak handle..thx pada para pembekal yang sabar dengan kelewatan saya dalam menyediakan resit2 kalian..thx banyak2..yelah..nama pun budak baru kan..ape daa..~

hari nih aku rehat ngan kak zila and kak yati...ngan abang sowang nih..entah nama dia ape....tak cakap pun ngan dia..huh...makan kat mana tah..aku pun tak penah makan kat situ...aku makan karipap 3 biji...n nasi goreng pataya..banyak nya aku makan..huh..ikot akak2 tuh lah..hehe..aku makan jelah ape akak tuh makan..hehe...

lepas rehat selama 1 jam..aku masok alik n sekarang tugas kuh ialah menolong akak yati untuk packing barang2 untuk return balik pada suppliers..kira barang reject lah...huh..penat wooo...punggah barang2 tuh semua...

aku balik pada pukul 5 ptg harinih...lepas abis kerja..aku terus jumpa aty ..lepas tuh masuk balik n beli sayur2..mak suruh daa~masa nak bayar sayur2 tuh semua..sekali akak yang kerja kat LUCAS dulu..tegur aku daa..nyibok je..kalo ko bawak mulot lagi...aku sumpah...idop takkan tenang..bukan dendam..tapi sakit hati dengan orang yang kepoh nih..diri sendiri tak betul ada hati nak mengata orang..

dalam kul 5.30 aku alik lah..

NOTA KERJA : thx warga store clerk and store boy!

No comments:

Post a Comment