Sunday, February 28, 2010

28 FEBRUARI 2010 ..hari ketiga aku kerja..

hari nih aku bangun lambat weyh..kul 7 pagi aku bangun..dah ar hari nih aku masuk kul 8 pagi..cuak gila aku..aku terus mandy..n pakai baju n tudung cepat2..lepas tuh aku terus berlari ke econsave..tepat jam 7.50 am aku sampai sana..amin..nasib baik sempat..kalo tak..mati aku..huh..penat2...

lepas tuh aku terus berlari ke store clerk..cepat2  bukak pintu tuh...aiyoo sangat lambat ye...terus capai penyapu n sapu sampah2 yang bersepah kat meja kerja ku..banyak sampah ..huh..hari nih kak zila..kak vini...kak yati tak kerja..off day lah..akak tuh cakap..ahad tak banyak barang masuk..so aku relax je lah..

hari nih dalam 4 lori je datang...sikit sangat2...so relax lah..prem cakap..aku nih keje lepak je..aiyoo..nak watper...mana ada kerja..duduk jelah..nak tergolek..baca paper..suka hati..tapi cover2 lah..hehe...hari nih agak bosan coz akak2 tuh tak datang..tapi happy jugak dengan kerenah store boy..kelakar..asyik buat lawak jer..nak siku laju2 je pipi2 dorang tuh..suka buli aku! suka menyakat aku! suka kacau aku! semua nya suka2 je ekh..tendang kang...! HAHA..

dalam kol 12..lori dah takder....so tutup awal lah..ala..hari nih nak rehat ngan sape ye..hmmmmm.......nasib baik ada abang FITRI and LAN.. dak store boy nih..ish dorang nih macam2 nak tanya...rimas2 ..hehe...abang tuh ajak rehat ngan dia..tapi aku cakap takper lah...dalam kol 1..my sayang tepon dia cakap ada kat KFC..aku terus lari dapatkan dia..sayang..rindu2..nak pelok?haha..gila ape nak pelok...ramai nih..ish2...rindu sangat2 lah..

aku terus tarik dia makan kat kedai mamak bawah tuh...sekali dak2 store boy nampak lah..aku buat tak tau jer..senyum jelah...b..thx temankan ayang lunch harinih..ayang sayang b! sejam b tggu aku makan...borak2 ngan dia..ketawa2 sampai tak ingat dunia..haha..b..walaupun kejap je..ayang happy tau b sanggup datang jauh2 tgk ayang kerja..hehe...dalam 12.50 pm..aku salam dia n terus masuk kerja..hehe..store boy dah tggu kat kaunter..nak korek rahsia lah tuh..layankan saje..FITRI and LAN dah tggu..ish sape tuh?patut lah..sayang dia teman makan rupanya..hehe...happy je ekh..huhu..aku jawab lah..sorry..nnty aku rehat ngan korang ok..tadi dia saje je datang..bosan dok umah lah tuh..LAN tanya..ekh,dia tuh org sarawak ke?muka awak pon macam orang sarawak! aku jawab ar..ekh mana ada..aku nih ada darah JAWA +BUGIS + SIAM + MELAYU lah!! LAN jawab lah..ouh patot lah..si FITRI menyampuk..lah..patut lah..banyak sangat campuran..patot lah nama pelik je..si FITRI panggil aku IKA..! aiyoo..suka hati kamu lah...dak2 nih panggil aku HELENA + HAENA + IKA + ADIK...suka hati kamu lah ye..i tak kesah ok??

lepas je rehat dalam kol 2 petang...akak2 tuh tnya..tadi rehat ngan sape?dah ada bf?dah lama ke?hehe...layankan jelah..jawab jelah..dari 2 pm sampai 4 pm..aku berjalan je..yelah takder lori masuk..kejap2 jalan2 kat tempat store boy...tengok dak2 tuh buat kerja ke tak...aku tak banyak cakap hari nih coz akak2 tuh takder..store boy cakap lah..alaaaa..kitaorang ada...cakap je ngan kitaorg..hmmm yelah..tapi malas lah..huhu...

tepat jam 5 pm..aku alik..lepas beli mocha...dekat coolblog..aku terus naik atas n jumpa ruwaida..dia sedut air aku..HAHA..hari nih abah amik..

NOTA KERJA : thx! happy giler hari nih! =)

No comments:

Post a Comment