Tuesday, March 16, 2010

MCDONALDS i lovin't it! =)












lepas balik dari taman u buat atm card..
aku terus on9 and tepon MCD...
seperti biasa...
"MCchicken 1 set ye"
haha

my fav lol...
dari dulu sampai skrg..nih je yang aku ske makan..
yang lain tak sedap lah...
hehe..
lepas call...
dalam 15 min..
mcd pon sampai..dekat jer mcd skudai (dekat ngan utm skudai)
lepas bayar RM14.10..
terus tutup pintu..
lepas tuh ujan lebat...
kesian kat abang yang datang hantar tuh...
dah lah naik motor ..
hantar mcchicken tuh kat aku...
demi customer...
sanggup berhujan ye abang...
tapi rasa bersalah plak..
tak kan nak panggil abang tuh berteduh jap kat umah aku??
family aku takder..aku sorang jer..
huh..nasib baik dia bawak baju hujan..
dia pakai dengan tergesa2...
sorry ye abang...
lain kali..
hantar mcD naik kereta lah plak ye...
pinjam je kereta bos..
haha...
tiap2 minggu saya call mcD...
sampai staff mcd knl saya..
HAHA...

TQ MCDONALDS!

i lovin't it !!!

No comments:

Post a Comment