Sunday, March 28, 2010

untitle..

sabtu ,27 mac 2010

ouh...hari nih keje kol 8 pagi..ngantoknyaa.....dah lah yang keje hari nih juz 2 orang jer..penat sangat2 laa..
pagi nih agak suram sikit..sejak taufiq takder..bosan je..dia yang selalu kacau aku selama nih..
hari nih arjun cuti..fitri plak masuk kol 1 jap lagi..hari nih yang ada juz ida..satiya...vini..and aku..kelam kabut semacam coz store clerk ada 2 orang je hari nih..

bob baru masuk kerja 1 jam dah alik pi klinik..demam..penat sangat kot..biasa lah...tgh promotion mmg lah bz ngan barang2 semua kan..hehe...rehat ye bob...pagi nih seperti biasalah..start kol 9 pagi....dah mula sesak ngan lori2 nak antar barang2 ke econsave..sampai tak terlayan semuanya..pukul 12 lebey dah ok sikit lah ngan lori2 semua nih...

kak vini asyik lari naik atas jer..aku plak yang kene handle sowang2 kat bawah nih...kaki dah sakit giler nih..dapat je gaji..nak beli kasut crocs yang baru lah coz pakai kasut converse jack purcell sakit kaki coz tapaknya agak keras lah....melecet dah kaki nih..sakitnya...!kasut crocs yang lama tak mau pakai coz sayang lah..simpan je kat umah...hahaha...





tepat jam 1 petang..aku kuar pi rehat...aku rehat sorang2 kat kedai uncle..makan bihun sup..nyum2..my fav..selalunya aku rehat ngan fitri n bob..tapi hari nih dowang takder plak..huh..terpaksa lah makan sowang..

kol 2 petang...lori tak banyak sangat hantar barang...senang sikit nak tydo..manager pon cuti hari nih..best nya leyh jalan2 n tydo..haha..penat lah weyh..rehat jap lah...kol 3 petang baru nampak muka fitri ..borak2 ngan dia jap..hehe....dia cakap..hari nih rehat ngan dia tau!!!pukul 5 petang..aku cakap yelah fitri GEDIK!..haha..merah muka dia tuh...

pukul 5ptg..aku pun kuar lah rehat..aku tepon fitri n cakap aku tak mau makan kat bawah tuh..aku makan kat atas sorang..masa makan tuh fitri mcg n call..dia cakap pas makan..cepat turun bawah...turun tau!aku cakap yelah jap lagi lah owang tuwon ye..ngah makan kat atas tuh..ada lah sekumpulan dak2 jual baju kat dalam sp nih tgk je aku..asal ko???tak puas hati ape??aku malas nak layan..aku makan je sambil mcg ngan bb sayang!..

kol 5.30ptg..aku tuwon bawah borak2 ngan fitri n mirul...pastuh kol 6 petang masuk keje alik..huh..hari nih aku kena buat return n ciapkan semua invoice...banyak nak mati..tak sempat plak tuh..aku tinggalkan 5 invoice soh akak2 tuh buatkan esok..tepat jam 9 malam..aku stop buat return n ciapkan key in semua invoice tuh semua...fitri datang n teman aku coz aku sowang2..dia bagi jam dia kat aku soh simpankan coz dia ada keje berat nak buat..sayang jam lah konon...

tepat jam 10 malam...aku naik atas...nak balik...ish mamat nih...jam tak amik..ape seyh..aku amik kan n bagi jam nih kat dia kat luar sp...ngengada fitri nih..

sampai je umah..teros mandy n gayut ngan bb sayang..bb..i love u so much!bila nak jumpa???bila nak kuar lagi????

No comments:

Post a Comment