Thursday, March 25, 2010

happy 10th month anni yunk!

pejam celik pejam celik...dah 10 bulan kitaorang bersama..macam cepat je kan..hehe..i love u bb..!
hari nih aku keje full..dari pagi sampai malam..cian bb..takper..bb jauh kan..tapi dalam hati bb..ada ayang je kan..sayang bb lah..=)


bb keje kat mersing..nak duduk bawah ketiak ibu lah tuh kan..wohaaaaa..jeles2..HAHA...sengal!hari nih jugak..dah genap sebulan aku jadi kerani kat econsave tuh..huh..hari ni teramatlah penat !


dari pagi sampai kol 1..tak henti2 barang masuk ...penat nak check..kol 1 aku teros blah nak rehat..hehe..best2..makan dengan kak zila,kak sham,kak manju,abang bob..berbual pasal bab kawin plak..ADOYAI... tau lah korang dah kawin..tapi...........aku blom kawin lagi..haha..aku paling kecik lah antara dorang...umur aku kan baru 18 tahun..yang lain semua vdah 20 tahun ke atas..


petang tuh kak yan turun jap time aku ngah bersihkan tempat duduk aku tuh...dia cakap.."hey u,nanti akak pulang kan pencil pilot awak tuh ye..ada kat opis akak lah"...ewah2..dah bape hari tak pulangkan...ku menanti...ku menanti ...ku menanti....cis..!


petang tuh rehat tau...aku rehat kol 6 petang..saje rehat lambat...hari nih rehat ngan fitri..dah janji nak rehat ngan dia..bob pun ada sekali...aku order ah nasi  goreng ayam ngan air suam..dah makan tuh..sekali nampak rambut dalam nasi tuh ..aku ape lagi...tunjuk ar kat fitri n bob..bob terus panggil tokey n tunjuk rambut tuh..aku plak dah hilang selera makan..bulu tangan ke ape ke yang penting aku dah geli..sebagai customer aku ada hak kan  nak mengadu kalau makanan yang kita makan nih tak berkualiti tahap kebersihannya..


org kedai tuh leyh cakap..ala sehelai rambut je..u buang n u makan lah..SEHELAI JE KO CAKAP???adoyai..napelah ko nih..pastuh aku cakap..nih bulu ape nih..bulu tangan ko ke rambut ko???????fitri ngan bob pun dah berangin time tuh..dorang orang pakistan..so bulu roma kat tangan dorang tuh paham2 lah panjangnya macam mana kan..


so..aku tolak ke tepi nasi tuh n tak makan pon...fitri pon ilang selera...masa nak bayar tuh..bob n fitri bangun ikot sekali..patotnya tak payah bayar..dia mintak rm5..fitri dah marah2..aku malas sebenarnya..fitri mintak rm3 je..dia tetap tak nak bagi..pastuh aku cakap aku bayar rm4 n aku tak kan makan kat situ lagi...orang tuh pujuk ar..aku peduli ape..fitri dah marah2 aku coz bayar jugak..hmm...takperlah fitri...pasnih kita tak payah makan kat sana lagi yer???dia pon cakap ok je..


malam tuh aku kena ciapkan semua invoice..manyak woo..zila n vini kena settle kan barang2 return tuh....pastuh dalam kol 7 malam..aku naik opis  nak fotostat invoice coz kena bagi copy kat supervisor frozen..lepas tuh jumpa lah taufiq...aku pelik nape dia pakai baju lain hari nih...dia senyum2 n cakap.."hari nih saya last lah awak"


hmmm...sedih jugak..coz selama nih dia yang selalu kacau aku...tak pernah rehat ngan dia ...rapat jugak lah..dia nih kelakar..kelam kabut semacam..biasalah anak2 muda kan..umur sama ngan aku..muka macam cina2 sket..dalam kol 9 malam..taufiq datang tempat aku n berbual lah ngan aku...dia cakap pasnih dah takder sape nak kacau haena lagi..huk3..nanti dah belajar jauh2..jangan lupa fiq yer..yelah fiq..fiq pun sama ok!kalau datang econsave..jgn lupa cari haena..HAHA...tuh pon kalo keje sini lagi lah..hehe..lepas borak2 ngan dia..aku pun kemas2 n naik atas..kat atas jumpa dia lagi n dia nak alik sama..aku cakap lah..mana boleh..hari2 abah saya amik..dia cakap..ok2..sorry2..bye2 TAUFIQ..my super duper fwen wlaupun baru knl..knl..thnks tau!

No comments:

Post a Comment