Tuesday, April 20, 2010

interview di UNIKL

sebelah kanan tuh kawan saya..plum dragon..UNIKL MIAT


pada hari isnin..19 APRIL 2010..aku dapat mcg daripada org UNIKL..


"sukacita dimaklumkan bahawa anda terpilih untuk menghadiri sesi temuduga kemasukan ke UNIKL MIAT untuk sesi JULAI 2010"

ekh..biar betul..sebelum tuh aku dapat surat tawaran daripada UNISEL..tak sangka plak aku dapat temuduga ke MIAT..ape yang diidamkan akhirnya termakbul..tuh lah yang aku harapkan..aku memang minat sangat dengan pesawat nih..temuduga kat politeknik untuk course "PENYENGGARAAN PESAWAT " aku tak dapat..so..dapat temuduga MIAT pun takper lah walaupun UNIKL nih swasta!

mula2 mak abah bagi aku pergi KL..tetiba akak aku tepon ape tah dia cakap sampai mak terus tak bagi..
1 hari aku menangis..nasib baik aku tak kerja harini isnin..

keesokan harinya..aku muram je pergi kerja..nasib baik akak2 tuh paham..aku bagitahu lah pasal ape semua nih..akk2 tuh bagi semangat kat aku..

"THANKS AKAK2 SEKALIAN..""

akak2 tuh cakap..pergi je..try dulu..dapat tak dapat belakang cerita..tepat jam 1 pm..aku tepon mak..aku cakap lah aku nak pi..mak cakap mintak delay..so aku mintak lah kak fiza teponkan unikl..ALHAMDULILLAH.....orang unikl bagi aku datang interview pada  hari khamis nih..amin..
pada hari rabu aku akan bertolak seorang diri ke kl mengejar cita2 ku..impianku hanya SATU! 

"MALAYSIAN INSTITUTE OF AVIATION TECHNOLOGY " (MIAT)

kepada yang membaca coretan saya pada hari nih..doakan kejayaan saya..doakan ape yang saya impikan selama ini tercapai...

kepada mak abah..terima kasih..doakan kejayaan anak mu ini ok....sayang kamu!















No comments:

Post a Comment