Thursday, May 20, 2010

argh !!! TRAUMA lagi !

semalam...20 MEI 2010...aku keluar ngan e'en ( bb ) ...dalam kul 4.30 petang dia jemput aku dekat rumah...masa tuh hujan..tekak aku nih plak mengada-ngada nak makan mcdonalds dan KFC yang baru tuh..black pepper chicken..wohaaa~sodap jugak lah walaupun pada hakikatnya aku kurang minat dengan KFC tuh...e'en nih lah suka sangat dengan KFC nya tuh..aku memang dari dulu memang 'HANTU' mcD..hehe..


selepas makan dan berjalan-jalan..dalam kul 8 malam tuh..perut aku dah mula berkeroncong nak makan..aku dan e'en bersepakat nak makan dekat tesco tebrau...teringin nak makan chicken chop dan solehin plak teringin nak makan mi hot plate..e'en nak makan hot plate yang hari tuh aku makan..ish..makan lah sayang...


minuman yang di 'ORDER' plak soya bean dan len chi kang..( betul ke ejaan aku nih..ahh..layaan ) ...masa tengah khusyuk menjamu tekak masing-masing...TIBA-TIBA ....e'en bisik dekat telinga aku..ape dia sayang???dia tunjuk ada anak lipas dalam len chi kang tuh!!! MACAM CHEEEEEEEE !!!!!


nasib baik e'en tenangkan aku..kalau tak aku dah campak dah len chi kang kat muka orang tuh..time nih aku makan dekat food court tesco..memang macam CHEEEE !!!!...nasib baik e'en penyabar and ajak aku blah..pergh...lepas nih kita bawak air sendiri lah sayang...


lepas tuh singgah dekat dunkin' donuts...beli 9 jenis donut tau !! sajer nak beli untuk mak dan abah mertua ya lah tuh..haha...padahal dekat rumah..aku dan korol ( adik lelakiku ) yang makan semuanya...haha..mak abah memang tak minat dengan makanan macam tuh..hehe...


 


selepas selesai makan dekat tesco tebrau....aku dan e'en nak bergerak nak balik...masa nak menghala ke SKUDAI...e'en ikutlah jalan pasir gudang..masa tengah drive tuh...adalah 'SEBIJIK' kereta satria GTI kot warna 'GREY' memintas e'en...konon nak ajak berlumba lah konon..e'en nih pantang dicabar..hah mula lah..aku dah mengucap panjang dalam kereta tuh..


masa e'en tengah memecut laju tuh...tetiba...adalah kereta persona nih..dengan tidak bagi sebarang signal untuk ke kiri jalan..slumber jer..nasib baik e'en sempat brek dan persona tuh tak jadi nak ke kiri jalan..kalau dia ke kiri jugak...nasib aku dan  e'en sampai semalam jelah...ish...takot-takot...dah sebelah tuh gaung...mengucap panjang aku..aku jerit dekat e'en dan tenangkan dia..alhamdulillah..dia slowkan kereta nya...please bb,,jangan buat macam tuh lagi !!!


aku dalam kereta dah macam orang gila..diam je dalam kereta..yelah..nama pun trauma kan.terkejut..aku memang macam tuh...sebelum nih dekat BATU PAHAT...betul2 depan UTHM,BATU PAHAT..kereta yang aku naik tak lah selaju mana...tetiba ada kereta iswara ke apa langgar belakang kereta yang aku naik tuh..time tuh tuhan saje lah yang tahu perasaanku masa tuh! aku diam je dalam kereta sehinggalah sampai skudai...TRAUMA !! trauma....takut sangat-sangat!!

No comments:

Post a Comment