Thursday, May 13, 2010

IP MAN

wohaa...IP MAN..
memang best..
location ; JUSCO TEBRAU
date ; 12th MAY 2010


kesengalan tgk cerita nih..

mula2 bb pi bli tiket..aku tak tau ar nak tgk citer ape sebenarnya..
so aku pun cakap lah..
"bb..kita tgk citer IPMAN je lah'
bb pun cakap
"ok,sayang"

masa nak beli tiket tuh..
akak  yang jual tiket tuh cakap ar..
"adik umur bape"??
aku jawab ar..
"saya 18 tahun"
dia tak caya aku 18 tahun..
dia cakap lagi..
"boleh tunjuk I/C tak?
pergh menyirap aku..
aku pun kuarkan I/C and tunjuk dekat dia..
bb dah tergelak-gelak..
bb..nih ma sepak kang baru tau!
melampau lah.
HAENNA HAZIQAH JAMAL
still dak kecik lagi ke?
ahh..
WHATEVER !!

beli tiket dalam kol 3 pm..
so ada masa dalam sejam lah..
citer tuh start kul 4pm..

nak manfaatkan masa..
bb ajak makan ice cream..
"BR"
huh..dengki aku jer kerjanya..
ok..muah




love you




tak ready lagi lah bb!

selesai makan ice cream dalam kul 4pm tuh..
kitaorang tros masuk ..
huh..ramai cina lah weyh..
nama pun citer cina kan..
dah tgk citer tuh dalam 20minit..
tetiba blank..
takder gambar..
pergh..
semua bising..
pastuh dah ok..ada gambar alik..
pastuh suara plak takder..
dah macam tgk ape seyh..
senyap jer..
speaker rosak kot..
pastuh ok..
huh macam2 seyh..
kelakar pun ada..




No comments:

Post a Comment