Thursday, May 13, 2010

udah pencen..

8 MEI 2010
last day aku kerja sebagai store clerk..




No................
.................
...............
................

Pengurus,
 Econsave Cash & Carry,
Cawangan Skudai.                                                                         8 MEI 2010
Tuan,
Perkara : Notis Perletakan Jawatan.
          Merujuk perkara di atas , saya Haenna Haziqah binti Jamal yang ber ID 082011 , ingin meletakkan jawatan saya sebagai Store Clerk di Econsave Cash & Carry bagi cawangan Skudai.Notis perletakan jawatan saya berkuatkuasa selama 24 jam bermula dari 9 Mei 2010.
          Tujuan saya meletakkan jawatan saya adalah kerana ingin melanjutkan pengajian saya ke peringkat yang lebih tinggi.
          Saya akhiri dengan ucapan ribuan terima kasih yang tidak terhingga di atas sokongan dan kerjasama yang telah diberikan kepada saya selama saya bekerja sebagai store clerk.
Sekian,terima kasih.

Yang benar,

--------------------------
( HAENNA HAZIQAH BINTI JAMAL )
          

maaf ye akak2 sekalian..
sekiranya pemergian saya ini..
menyusahkan akak2 sekalian ke ape ker..
maafkan saya..
selama saya kerja kat sana..
saya happy sangat..
walaupun saya lah yang paling muda 
antara akak2 sekalian..
wah..
RINDU SANGAT2 nak bergosip..
rindu sangat2  nak check barang..
ahh..semua rindu..
ape2 hal pun..
korang tetap di hati..
happy sangat dapat mengenali korang.
susah payah cari duit..
huh..memang payah..
baru sekarang saya kenal erti kepayahan..
umur panjang..
kita jumpa lagi..
wasalam..














jangan lupa HAENNA HAZIQAH JAMAL ok??
ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki
sekiranya selama saya kerja..
saya ada buat akak2  sekalian tak puas hati ke ape ker..
maafkan saya..
halalkan makan dan minum saya selama ini..
saya happy kerja dengan korang..
SAYANG KORANG SANGAT2!!!




No comments:

Post a Comment