Monday, June 14, 2010

selamat tinggal sayang !!

dear nurshahira anak pak ramli..




take care dear...
next week kamu nak pi politeknik merlimau melaka kan..
gonna miss u sayang...
belajar rajin-rajin..
kita akan jadi 'JURUTERA TERHEBAT' 
kan sayang?
kau jadi jurutera mekatronik !!!
aku plak jadi jurutera automotif..
huk.huk..huk...
sedih hati nih..
sorang-sorang pergi tinggalkan aku dekat jb nih..
aarrgghhh!!!

takper sayang...
jangan toleh ke belakang lagi..
aku ok..
ok sangat-sangat..
aku akan sambung blajar jugak..
tapi lambat sikit kemasukannya..
shasha..
ish..nape aku sedih sangat nih..
ish..ish..ish..
sob..sob...sob..
huk..huk..huk..

melaka dengan negeri sembilan jauh ke???
tak kan??
haa..
kalau macam tuhh..

politeknik melaka ngan politeknik port dickson tak jauh lah kan..

nanti ada masa..aku jumpa ko ok!!

sebelum aku sambung belajar kat POLI PD..
aku ambil lesen kereta dulu..
mana tahu..
aku drive bawak ko balik jb ke nanti..
waaaaaaa....
terpisah...
ramai dapat kat poli merlimau..
aku,apis..
tercampak kat poli PD..
uwaaaaa~





rindu sangat-sangat..
masa nih kita tengah berkemas untuk SPM kan..
aku jer yang pakai baju KLUTECH masa tuh..
sayang korang..
walaupun aku baru kenal korang...
korang layan aku dengan baik sekali..
macam dah lama kenal..
kalau waktu boleh diputarkan kembali..
aku teringin sangat..
nak duduk dalam kumpulan..
macam selalu tuh..
1 kumpulan ada aku..shasha..apet..apis..nelly..
kami lah BUNGA 
mechanical engineering 1
batch 08/09
SMT.PERDAGANGAN JOHOR BAHRU..


Rindu nak bergosip dengan korang..
rindu nak datang lambat kalau ada kelas chemistry..
rindu nak pergi bengkel dengan korang..
rindu nak pergi toilet bertiga..
rindu nak makan keropok lekor bersama..
rindu nak belajar LK bersama..

sekarang..
semua dah pergi meneruskan pengajian masing-masing..
hidup MEKANIKAL !!
jangan pernah lupa pada aku ye..






p/s : jangan lupa aku tau !
        jangan curang ngan aku tau ! hahak =)
        yang penting..jangan lupa aku !!
        sayang kau !

        from ; 
        deqna

No comments:

Post a Comment