Wednesday, July 7, 2010

mcdonalds lagi ker

amboi asyik mcd je ko nih ye?tiap2 minggu rancak makan mcd je ko nih ye..alah,biarlah..badan aku..aku punya suka lah :)  hari nih aku order mcd lah..biasa lah,no tepon mcd dah  berlegar-legar dalam kepala otak aku nih..1300-13-1300..


seperti biasa..makanan yang aku order adalah mc chicken + apple pie + nuggets + sundae pineapple..agak meriahkan apa yang aku order..buat pengetahuan anda semua..aku merupakan peminat no.1 mc chicken oke..sorry lah..kat mcd aku reti order yang nih saje :)

masa ngah order kat telefon..orang tuh tanya aku..ehh..kamu nih umur bape??kenapa suara macam *budak kecil* je??amboi rancak mengutuk ye kak?selama nih aku order pakai tepon takpe plak kepo nak tanya macam tuh ! ni dah kira menghina !

lantak ar..lagi 1 hal plak..nak ambil order punya lah *lembab*..terhegeh-hengeh..kak,kredit tepon nih berjalan ooke..bukan nya FREE ! pastuh dia cakap...kalo order apple pie 2..dapat free 1 lagi apple pie..aku pun cakap..yelah..masukan jelah..total semua sekali RM27.05..nih baru aku sorang je makan..hehe :)

pastuh..mcd pun sampai..cepat jugak ye sampai..maybe cuaca yang agak mendung barangkali agaknya :) pastuh orang tuh cakap "kak,tadi order apple pie bape ye? aku jawab lah..3 apple pie..kan free 1 kalo beli 2 apple pie..dia cakap lah..patotnya tak boleh kak..tapi takper lah..orang tuh silap..aku jawab ok :) :) :)


aku bayar dengan sekeping RM50.00..mamat tuh cakap plak yang dia takder duit kecik..duit aku semua RM50..macam mana? lepas tuh dia cakap nanti dia datang balik nak bagi bakinya..kalo dia tak bagi baki tuh..aku terpaksa lah tepon mcd situ oke :)

akhirnya dalam kol 6.00 pm..dia datang bawa duit baki ku sebanyak RM23.00


babah
mama makan mcd hari nih..jangan jeles ok..
habislah..
bini mu gemuk lepas nih
:)
love you,sayang  :)









No comments:

Post a Comment