Wednesday, October 20, 2010

ENGINEERING MATHEMATICS




erm..

NUMBER SYSTEM
ARITHMETIC AND ALGEBRA
POLYNOMIALS EVALUATION AND FACTORISATION
INDICES ANG LOGARITHMS
LINEAR AND SIMULTANEOUS LINEAR EQUATIONS
POLYNOMIAL EQUATION
SERIES
PARTIAL FRACTION
DIFFERENTATION
INTEGRATION
HYPERBOLIC FUNCTION
DETERMINANTS
MATRICES
VECTORS
CURVES AND CURVES FITTING
and bla..bla..bla..bla...

rasanya dah hampir setahun jugak lah aku tak pandang buku nih..
kerja aku bangun tidur,cuci baju,jemur baju,kemas rumah,masak dan sebagainya..
jarang lah baca buku nih..
aktivitiku sepanjang nih menonton televisyen
kalau bosan tuh online ler..
yelah..madah sinetron je..menci ler..hahaha..
lepas tuh tak habis-habis dengan discovery channel aku tuh :)
hehe..
star movie, hits tv, astro ceria....( what ) ??
itu ini dan sebagainya ler..
malam plak sambung menghadap tv tuh
sambil lipat kain baju ini..
alahai..isteri mithali ke aku ni ??
lepas tuh bosan plak ngan drama tah ape2 kat tv tuh..aku online plak..
mak aii..buku setebal ini barulah hari nih aku sempat membukanya lalu menyarungkannya
( sampul buku nih biar tahan lama )
mak usu,thanks ye bagi pinjam buku nih..
berguna sangat nih..nak beli mahal sangat laa..
hehe :)

tadi kan..aku dah start lah calculate ape yang patut
saje practice before sambung study nih..
banyak dah lupa, nyanyok barangkali..
tapi macam tak sesuai, pengaruh tv + internet barangkali
apa-apa pun
mulalah study wahai cik deqna yang pemalas..
ok..fullstop..
the end :)

No comments:

Post a Comment