Monday, November 15, 2010

alahai ejad tergolek cium tar jalan ye? habislah motor barai kan..

assalamulaikum semua..

ejad yang berjanggut macam kambing tuh ok :)

kesian aku ngan ejad apam bungkus nii..nama  apam bungkus aku je yang panggil ok! dia nih sepupu kepada hubby ku..aku ngan dia pun dah geng lama kan..tak kesah lah..hehehe..

dengar citer semalam satu sawah dato' kecoh pasal kau accident..cuak jugak aku dengar..jahit segala bagai..ya allah..kau berangan kau bonceng sape kat belakang kau time nih?ejad..ejad..apalah..kenapa tak naik bas ke flight ke dari IPOH - JOHOR BAHRU ??bahaya weyh tunggang motor dari IPOH - MERSING..

lepas nih hati-hati lah ok?banyak kan berehat..orang lain cuti 3 minggu je kau boleh lah cuti sem lama sikit kan?hehe..aku kawan yang prihatin..'SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA'...makan kek coklat kukus aku tuh,confirm boleh baik luka kau tuh ok?

jaga diri..jaga keselamatan diri ok?

No comments:

Post a Comment