Friday, November 26, 2010

saat terakhir

assalamualaikum semua..

hari nih aku hang out dengan si dia..dalam pukul 6.30 pagi aku kejut dia supaya bangun untuk bersiap..dia punya lah janji cakap nak sampai sebelum pukul 8 pagi..sekali datang pukul 9.30 pagi daa...aku dah siap semua dalam pukul 7.30 pagi lah gitu..menyirap pun ada masa tuh..alasannya
____________________________. biar aku sahajalah yang tahu..sampai je depan rumah,family aku dah berdiri kat luar rumah semata-mata nak tunggu dia datang..abah dah bising dah..emak pun dah bising..mulut aku bising lagi lah sampai adik aku yang tengah tidur pun boleh bangun..hahahha..bila dia sampai je,terus meluru ke abah dan kucup tangan bakal abah..hahaha :)

 you


mula-mula sekali pergi sarapan dekat jalan dobby..makan roti tampal + roti sardin..sangat sedap..roti sardin yang lembut dan sedap..perghh terliur seyh kalau cerita banyak-banyak pasla roti canai nih..hahaha..lepas makan kitaorang mula atur langkah hendak ke mana dahulu..


sepanjang perjalanan kami hari ini,hp dia tak henti-henti berdering..lepas satu,satu..banyak bisnes lah katakan..nak makan pun tak senang..nak berbual pun tak senang..takpe babah,mama faham ok..bisnes tengah maju lah katakan..takpa,teruskanlah dengan bisnes nih ok :)

aku terus ke terminal larkin mencari tudung yang cantik lagi murah ! sangat murah ok !terlampau murah..aku borong 2 hingga 3 beg plastik jugalah..mana nak dapat harga macam nih dekat tempat lain sayang oii.. puas juga menawar..ok bab tawar menawar aku failed ! aku memang tak pandai tawar menawar nih..kalau bawa mak aku nih.kompem semua dapat murah..hahahha..masa nih si dia tengah terbongkang dalam kereta malas nak teman aku borong tudung katanya..

hari nih asyik tenung mata mama je ye?
first time tengok mama make up ye?

 you


lepas tuh aku menuju ke jusco skudai membeli barang-barang sikit..lepas tuh belikan si dia nih oreo mcflurry..merengek plak kalau tak belikan..ngengada ok ! nyampah ! hahahha...lepas tuh pi bersantap di food court jusco..melantak nasi ayam ..lepas tuh beredar keluar dari jusco..

masa nak bayar auto-pay,ada sepasang kekasih bergaduh,menjerit,menangis..aku takut terus cepat-cepat masuk dalam kereta...rupa-rupanya pasangan yang bergaduh nih lah yang duduk sebelah meja ngan aku masa dekat food court tadi..tak sangka plak bergaduh sampai macam tuh dekat parking..menangis bagai perempuan tuh..semua pandang..aku malas nak layan,terus blah meninggalkan drama tadi..

lepas tuh aku mencari kedai komputer sekitar taman u..mencari pendrive yang baru ..pendrive sebelum nih si dia dah hilangkan..so,ganti balikk !!! lepas tuh terus menuju ke kedai jam menggantikan bateri calculator ku yang dah habis..after that,aku terus menuju ke rumah..abah dah tunggu dekat depan rumah sambil membelek-belek kereta-keretanya itu..hahahha..si dia apa lagi,terus menuju ke abah lalu kucup tangan bakal abah..hahaha..lepas tuh borak-borak pasal kereta..aku malas nak layan terus meluru masuk ke dalam rumah..

taraaa..tudung baru ok :)
sehelai RM18 sahaja ok..
mintak kurang dapat RM15

sayang,hari ini hari terakhir kita jumpa,insya allah,panjang umur,tahun depan kita jumpa lagi..jaga bisnes nih elok-elok ok ?mama akan belajar betul-betul dekat sana nanty..

 you



No comments:

Post a Comment