Saturday, December 11, 2010

penat mencari kasut di SEREMBAN..

assalamualaikum semua...

hari nih aku ngan kawan-kawan berhijrah ke  seremban..masya allah..jauh nya..bontot macam nak bisul duduk dalam bas tuh..lama pulak tuh..bayangkan dari poli PD ke bus stand PD makan masa dalam 30 minit..lepas tuh terpaksa naik bas dari bus stand PD ke seremban yang makan masa dalam 1 jam..lenguh ok! masa hari ini banyak dihabiskan dalam bas sahaja ! sangat bosan ! sangat boring..lama sangat duduk dalam bas..dengan bau-bauan yang bermacam-macam tuh..aiyoo..hehe

sampai je dekat terminal one,terus masuk mall nya..ok sangat teruja..bukan apa..ramai sangat orang..mak paling pantang kalau bershopping masa orang ramai nih nyah ! nak jalan pun susah..nak pilih barang itu ini terpaksa bergesel bahu dengan orang lain..bukan sengaja bergesel bahu..tapi dah terlampau ramai nak buat macam mana..

dekat mall tuh berpusing-pusing mencari barang yang perlu sahaja!ok,memandangkan ini adalah kali pertama menjejakkan kaki ku ke sana..apa lagi,ayuh beronggeng..hahaha...masa tak cukup..terkejar-kejar untuk ke sana ke mari...adoi,kenapa mesti kena balik poli sebelum pukul 7 malam?

sebenarnya,kasut aku untuk ke kuliah koyak..nak tak nak kena lah pergi seremban cari kasut..kasutku jahanam dek kerana "minggu suai kenal".. berjalan tak kira panas atau hujan..tapi tak kurus jugak aku berjalan ke sana ke mari..makin gelap adalah..hahhaa..

mula-mula aku call emak,saje bagitahu kasut rosak..konon dengan harapan emak nak lah pos kan sepasang kasut yang di import dari JOHOR BAHRU..last-last emak suruh beli sendiri daa..tuh yang kena gagahkan diri  untuk ke seremban..yang penting,penat sangat-sangat ! punggung ku tersangat sakit ok..lama sangat duduk dalam bas..kaki ku melecet dek kerana kasutku ada heels lah konon..hahahha

aku kebuluran hari ini..yelah awal pagi dengan tak sarapan,lunch,terus bergerak ke seremban..lapar ok! mula-mula kitaorang makan dekat KFC..memandangkan semua nak makan KFC,aku ikotkan sahaja..walaupun pada hakikatnya aku nak MCD !

perut dah kenyang,baru selesa nak shopping kan?barang yang aku beli hari ini..sepasang kasut,selipar,cover E71,riben ,tudung hitam and scarf rambut syiria..

ayuh saksikanlah :

senyum sokmo :)

bersama teman sebilik..
tapi lain-lain katil ok :)

mangsa kebuluran :)

muka ceria selepas selesai melantak :)

muka penat nih !

oit,perotku..tak ter cover..haha :)




No comments:

Post a Comment