Thursday, January 13, 2011

air mata pertamaku sejak bergelar seorang mahasiswi..

assalamualaikum semua..

lama betul aku tak updated blog aku nih kan..sibuk sangat-sangat dengan assignment yang bertimbun...dengan test ,quiz, report dan segala..masya allah..sibuk sangat-sangat..hari ini aku mengalirkan air mata..tak sangka..itulah air mata pertama ku sejak aku bergelar seorang mahasiswi...

............................................................................................................................................

entahlah..bukan nak salahkan sesiapa dalam hal ini...mungkin aku agak stress dengan segala kerja...dengan segala tekanan ..tuhan sahaja yang tahu..setiap hari aku berkejar untuk ke sana ..aku tak kesah kalau setiap hari berulang alik sepanjang 1 km atau 1.5km untuk ke kelas..aku tak kesah kalau aku berulang ke sana sini hanya untuk mendapatkan ilmu..aku tak kesah..



apa yang aku kesah sekarang ini, kalau tugasan yang telah diberi untuk dibuat secara berkumpulan..haruslah dibuat secara berkumpulan..bukan aku sahaja yang kena hadap seorang kerja itu..aku pun penat..banyak benda aku tak paham..banyak lagi yang perlu aku belajar..tolonglah bagi kerjasama..jangan sebab aku terlalu baik..ada sesiapa plak yang nak memijak kepala aku..aku sabar..kalau aku tak sabar...berguguran jatuh lah air mataku...

mungkin aku tak tahan tadi..aku menangis dalam kelas science engineering..tapi akak cover ok *..entah lah..mungkin lepas ini..perkara sedemikian tidak berulang lagi..saya sakit hati kalau kerja yang diberi diletak pada bahu saya seorang..awak semua..saya ada hati dan perasaan tahu...jangan buat macam ini lagi ok =)

esok,aku akan uruskan PTPTN aku..aku berharap semuanya berjalan dengan lancar...kepada keluargaku tersayang yang berada di JOHOR BAHRU..esok angah  balik tau..rindunya ..

kepada tersayang..i love you babah..esok mama balik JB tau..kalau  babah tak busy dengan business babah tuh..boleh lah kita jumpa kan sayang..love you babah..

4 comments:

  1. ouh perkara yang "wajib" ad bila group asgmnt.
    be strong k! :)

    ReplyDelete
  2. ok thanks you...
    i akan jadi lebih kuat untuk hadapi hal macm nih lagi...tadi i tak kuat sangat...entah lah...i berjaga sampai 3-4 pagi...tido tak tentu..

    ReplyDelete
  3. yaya.mood xmenentu sume asgmnt pny pasal.:P
    i yg da final yr ni pon still slalu gak tak tdo sebab esemen!
    chayok2!all the best :)

    ReplyDelete