Saturday, February 26, 2011

kalau ini takdirnya


aku tahu aku bukan lah wanita " TERHEBAT" yang engkau inginkan..
aku tahu aku bukanlah wanita yang "SEMPURNA" yang engkau inginkan..
aku tahu aku siapa..

aku ada hati dan perasaan ...
hati dan perasaan yang tak berbelah bahagi..
kasih sayang yang tulus dan ikhlas terhadapmu..
rasa cinta yang tinggi terhadapmu..
kasih sayangku terhadapmu tidak pernah pudar..
makin bertambah perasaan sayang ini padamu..

engkau mungkin mahu yang terbaik dalam hidupmu..
engkau mungkin mahu wanita yang sempurna untuk bakal isterimu..
aku tahu engkau mahu wanita yang terhebat untuk bakal isterimu..
aku tahu aku siapa..

aku tahu aku siapa..
aku tahu aku siapa..
aku tahu aku siapa..

entahlah..kadang-kadang aku fikir layak ke aku buatmu?
layak ke aku untuk berdamping denganmu?
layak ke  aku untuk bergelar isteri kepadamu?

entah lah..

kalau ini takdirnya..
aku hanya berserah apa yang terbaik buat hidupku..
perjalanan hidupku masih jauh..
perjalanan masa depanku masih panjang..
peluang terbentang luas di hadapanku..
akan ku lalui liku-liku kehidupanku dengan lebih sempurna..
akan ku buktikan aku adalah
'WANITA TERHEBAT'

No comments:

Post a Comment