Friday, June 24, 2011

alhamdulillah,sehingga kini kita masih bersama

alhamdulillah,sehingga kini kita masih lagi bersama..hari ini genap 2 tahun sebulan hubungan kita..moga,hubungan kita kekal bahagia buat selamanya..

seminggu lagi kita terpaksa berpisah buat sementara..harus pulang menyambung kembali pengajian automotif di PD..

saya sentiasa menunggu awak..awak sentiasa di hati saya di setiap nafas saya..saya bahagia disamping awak..terima kasih atas segalanya..sayang saya pada awak tiada bandingnya..awak sebahagian daripada keluarga saya sekarang..

salam sayang daripada saya yang tengah demam panas ini.. :)


dah lama tak bergambar..esok kita mulakan operasi bergambar ok yayunkk..hikhikhik..actually,we all malu lah nak tayang muka kitaorang sekarang nih youu..mok-mok debab lah kami sekarang..kihkihkih :)



No comments:

Post a Comment